Seyma123_ umransag yok hastanede verdim sabah erkenden e nabıza düşmüş hemen 🤭 sağlık ocağında çok geç çıkıyor maalesef beklemek bile bi stres
umransag Seyma123_ ay evet keşke bnde hastanede verseydim ya sağlık ocağı yakın diye oraya gittim yarın öğlen çıkar dedi 🥺
Seyma123_ umransag sata göre 3+6 görünüyor ama bilmiyorum perşembeki artışa bakacağız o gün muayene de olurum büyük ihtimalle
umransag Seyma123_ Bnde yarın kan sonucum belli olsun ona göre tekrar kan vericem perşembe-cuma ama bu kez hastaneye giderim heralde
umransag Seyma123_ Senın değerin yüksek çıkmış canım 3+6 değildir bnce fazladır günün 900 ün üstü 5 hafta kabul edılıyor çünkü
umransag seymaaksuu soldaki … noktaya bas resim yükle de Fotoğraf arşivi Fotoğraf seç yükle de sonra kopyala ya bas Tekrar bu uygulamaya gir ve istediğin kullanıcya yapıştır bağlantı gelıyor direk
umransag seymaaksuu resim yükle dedikten sonra bu ekran gelmesi lazım yüklemeye başla diyeceksin fotoğrafların açılmıyorsa ayarlardan izin ver fotoğraf a
seymaaksuu Adetimden 2 hafta gecti kasık ağrısı ve bel ağrısı çekiyorum arada midem bulanıyor test yaptim bu şekilde bu adetimden once de pozitif görmüştüm kese oldugunu gormuslerdi muayeneden sonra kanamam oldu o şekilde oldu son adetim 2 hafta geçti iste
umransag Seyma123_ 3 + 6 yarın dördüncü haftaya giriyorsun diyor uygulama sana ama değerin yüksek çıkmış
umransag Seyma123_ canım senin değerin şu an 4. haftanın sonunda olması gereken bir değer acaba ikiz mi:))