esraern bence risk alma canım bekle adetine 2 gün kala evde test yap,ben adetimden 2 gün önce erken gebelik testiyle öğrendim silik çıktı beklemek de zor iş cidden tam kırmızı net olsun test dıye bekledim 4 gün , kan verene kadar zaman geçmedi erken öğrenmek akışa engel oluyor stresi artıyor :) olacak olan şey zaten olacak🙏🏻☺️(bir de bu arada çıkmayabilir yüksek ihtimalle çünkü adete 3 gün kala çıkmadı benim 2 gün kala silik oldu ,2 gün de bekledim süreci kafamda uzattım anlıycan)