Seyma123_ benimde çatlama 7 Aralık bat 21 aralıktı dpo 13 te silik dpo 15 te pozitif oldu 4 gün bekledim yarın sabah kan vermeye gideceğim sağlık ocağına çünkü ilk değer de önemli kardeşim zar zor bekledim içim içimi yiyor sizinle aynıyız bnce sizde çok geciktirmeyin en azından kanımızı verelim ultrason için 6 haftayı bekleyelim