lidya_15 benimde ilk öyleydi ama sonradan bel ve kasık ağrısıda eklendi nefes darlığım var son bir kaç saattir araştırıyorum progesteron yükseldiği zaman olabiliyomuş ama iyi bişeyde değilmiş konulmak istiyorum direk öksürüyorum buhar bağladılar test yapmak istediler gebelik ama olmadı sistemsel problem varmış gebelik varsa mol gebelik olabilir dedi bütün hayallerim yerle bir oldu ya Allah hakkımızda hayırlısını versin inşallah