beyzyrc Kızlar belirtiniz falan var mı benim bugün adet olmam gerekiyodu ama olmadım sabahtan beride mide bulantım var normalde günüm asla şaşmaz olurdum günümde çok heycanlıyım inşallah hamileyimdir 😍
aframoms13 beyzyrc bat 15 ti hala gelen giden yok😁 2 gün önce test yapmıştım negatifti. Regl olcak gibi bi ağrı his de yok
vascenceloss beyzyrc ayy inşallah regl olmazsınız 😅 benim de bat 24 yumurtlama 10 ama hiçbir belirti yok 🥲 b
feyzaaltunakyuz Bat23 dpo10 ama belirti sıfır . Yumurtlama ve catlama günlerini kacirmadik ovulasyon ile ilişki yaşadık fakat hiç belirti yok . Bugün test yaptım negatif
beyzyrc feyzaaltunakyuz bende dğne kadar yaptım bir defa silik sonrasında negatifti ama benim yaklaşık 10 gündür balim karnım ağrıyodu göğüslerde şiş ve aşırı hassasiyet var adet olacam hissi 3 gündür var danki olacam da olamıyorum gibi bir rahatsızlık veriyo acaba bunlar belirtimi bilmiyorum
beyzyrc feyzaaltunakyuz adet oldum sanıyorum gidiyorum beyaz akıntı şeklinde tuaf bir durum valla merak içindeyim
havva_5 beyzyrc dün benim de böyle bi akıntım geldi uzayan, yapışkan tarzda, çamaşırımda kurumuş hali var yine beyaz o da. Benim genelde reglden önce böyle oluyo ama sizin de oluyo muydu regl öncesi yoksa ilk defa mı oldu?
Lapsodi beyzyrc ayni şeyler bende de var beyaz akıntım geliyor hiç gelmezdi bat 20 idi gelen giden yok evde testimde yok
Miracle_1 Lapsodi yarın kan verecek misin yada test alacak mısın canım merak ettim seni de beyaz akıntı bende de var ama test negatif çıktı sanırım birkaç gün bekleyeceğim
umransag Seyma123_ benimde çatlama 7 Aralık bat 21 aralıktı dpo 13 te silik dpo 15 te pozitif oldu 4 gün bekledim yarın sabah kan vermeye gideceğim sağlık ocağına çünkü ilk değer de önemli kardeşim zar zor bekledim içim içimi yiyor sizinle aynıyız bnce sizde çok geciktirmeyin en azından kanımızı verelim ultrason için 6 haftayı bekleyelim
havva_5 aframoms13 shahahaah ben de sizin gibiyim bat 15 di hala olmadım ama ben soğan kürü yapmıştım 10 gün onun etkisi olabilir diye düşünüyorum
defne1907 aframoms13 benim de öyleydi bugün hafif leke geldi kahverengi ve durdu üç gün önce test yaptım negatifti