LadyX cnm ben mama sandalyesi konusunda hep şey modundaydım pahalı bsey gerek yok oturak bsey yiyecek filan hepde ikea modellere baktım e ebebekte filan da öyle basit uygun modellere baktım sonra gidip o dönem en pahalı olan joie nin mama sandalyesini aldım adı joie mimzy xl modeli . Neden dersek komşumun çocuğu ds çok hareketliydi ikea modelden almıştı çocuk mama sandalyesinden 2 kez düştü önlem aldıkları halde kemeri bağlıyken bile çocukla birlikte mama sandalyesi devrilmişti hep düşme tehlikesi çünkü gerçekten durmuyorlar , bende aşırı korktum benim çocuğumda hareketli bi çocuktu eli ayağı hiç durmuyordu oturduğu yerden bile hareket ediyordu bende konforlu güvenli olsun diye aldım
Joie olanı aşırı aşırı memnunum çocuğum 2,5 yaşında kilolu da bi çocuk mama sandalyesi çok sağlam çok konforlu meyvesini yemeğini ara öğünlerini bile orda oturup yemek istiyo başka bi odada
Yemek yeme olayımız hiç yok ben taşısam bile o ısrarla sandalyesine oturup yemek istiyor hafif basit bi model alsaydım asla güvenli olmazdı taşımazdı da mesela artık kemerini taktırmıyor ama şak diye ayağa kalkıyo sandalyesinde ayakta duruyo hafif bi ürün olsa düşerdi ama düşmüyo şükür hiç öyle bi risk yaşamadık sonsuz tavsiye ediyorum bak gözü kapalı al biraz yüksek ama inan senelerce kullanıyorsun şimdi 2. Ye hamileyim inş onun zamanınada kalacak