daisy__ Şöyle anlatıyım ilk başta ben a101 den almıştım mama kız büyüdükçe ayakları sağlam değil arkaya düşme ihtimali yüksek daha sonra huggy geçtim biraz fiyatlı ama salıncak olarak da kullanılabiliyor dokunmatik ekranı var kumaşı sayesinde leke tutmuyor katlanıyor yükseklşik ayarı var ve çok rahat sırt ayarı vs kanz bistro da kayınım memlekete almış ordan memnun kaldım buraya geldiğinizde yük olmasın diyerekten
meyraasu LadyX şu klasik ikea antilop mama sandalyesinden kullanmıştım iş görüyor ama sonra eşim çok istemişti joie mimzy aldık bana gereksiz pahalı geliyordu ama çok fark varmış gerçekten fiyatın sebebini anladık sağlamlığı ayaklığı konforu hem taşıması hem temizliği aşırı rahat üst katmanı mamatutu var hemen çıkarıp
daisy__ LadyX evet oda iyi ama huggy de çok iyi ben rastgele görüp aldım salıncak olup müzikli olması ayrı bi avantaş biraz fiyatlı ama huggy 2in 1 diye geçiyor
annekiz6141 LadyX bime gelen şeyden ne bekliyon 😅 çokta sağlam bir ürün degildi.. En önemlisi zaten kademeli olması+ bebeğin içinden çıkamaması 😅
LadyX bebeklerim__ aaaa memnun kaldın o zaman e süper canım. Bazıları düşme tehlikesi oluyor filan yazmış da
osimdiannee LadyX bende burda durayım 🩷 inşallah bebislerimiz ek gıdayı severler annelerine zorluk çıkarmazlar aminn 🤲😍
Haletiruhiye Stokke clikk derim kesinlikle bütçe için uygunsa eğer. ufak oluşu kullanım kolaylığı temizlik kolaylığı sağlamlığı ben çok çok memnunum oğlumda farklı markalar denemiştim hiç memnun kalmamıştım kızımda aldım oh be dedim
Deletedmom_8793 LadyX https://app.hb.biz/EB7hbvXaziuD Attım canım bence en iyisi kızım 5 aylıkken kullanmaya başladım şuan neredeyse 30 aylık hâlâ onda yemek yiyiyor ve aşırı uygun fiyatlı kolay temizleniyor
minnosbirkiz LadyX keyfimden ödün vermemek için 😂 gittiğim yerlere taşıyorum, bizle beraber rahatça sofraya oturuyor, bebeğimin önüne yiyecek bişeyler koyup, bende rahatça yemeğimi yiyebiliyorum 😂 tavsiye ederim çift sandalye 😄