LadyX uzun yazdım kusura bakma cnm ama ben gerçekten çok gereksiz ya gider şoktan BİM’den alırım derken bi anda joie alırken buldum kendimi mama sandalyesine çok para vermek bana hep saçma gelirdi alırkende içim yanar yaanrrr diyerek aldık 😂 ama iyiki aldık çocuklardan sonrada satarım dolapta çok iyi gidiyo bu kaliteli modeller