Günaydın Canım Anneler,
Bir yardımınıza ihtiyacım var 🆘 Bebeğim 4,5 aylık oldu ve ek gıdaya başlamamıza çok az kaldı.
Mama sandalyesi alacağım ama o kadar çok seçenek var ki hangisini tercih etsem bilemedim.
Hem güvenli olsun, hem sağlıklı olsun, hem temizliği kolay olsun, hem de uzun süre kullanılabilir olsun istiyorum.
Siz hangi mama sandalyesini kullanıyorsunuz?
Memnun kaldığınız veya asla önermem dediğiniz modeller var mı? Bütçe fark etmeksizin tüm önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻
Belki yeni alacak olanlara da rehber olur