biradetsosyalci bebekoo47 benim 5+0 da kese göründü ama henüz çok küçük dedi bilginiz olsun tedirgin olmayın
Dryakbts @bebekoo47 @a23_ benimde 17 kasım 😂 Beta vermiştim en son 900 lerde çıktı henüz kadın doğuma gitmedim🥰
bebekoo47 Dryakbts yaa cok guzel bir haber eminim sizde cok heyecanlısnz bilhassa bende öyle 1 oğlum var 5 yasında . Aslında gebeliği bilerek onadar sene erteledik .. İlk gebeliğimde oğlumla ölümden dönmüştük cok yuksek preaklampsi gebelik zehrlnmesi yasamstm ben ölümü tattım öyle söyliym . Oğlum 1 ay yogun bakmda kaldı cok seyler atlattık okadar sene düşündükçe vazgeciyordum hep 2. Cocuktan cunku dr sen öleblrsn demsti !! Baktımki oğlum kardes istiyor ve okadar cok sıkılıyorduki artk .. Kardesi olan herkesi gördukce banada kardes alın ben cok yalnızm diyordu takii Eşimle son kararımızı vsrdik ve daha fazla ertelemek istemedim ben . Birde kızım olsun saglıkla kavusalım baska bişey istemem .. Allaha tevekkuldeyiz . Düşündgmz ay oldu tek seferde rabbim nasip etti inşallah kavusmayıda nasip eder . Sizde saglıcakla kucagınıza alırsnz inşallah banada dua edersnz 🥹🫶🏻
Dryakbts bebekoo47 güzel arkadaşım aynı şeyleri yaşamışız🌸 Benimde bir oğlum var ilk hamileliğim çok riskliydi ve ikimizinde hayatı tehlikesi vardı . 35 haftada geldi çok şükür atlattık ama ben travma olarak kaldı uzun süre düşünemedim baktım benimde oğlum kardeş istiyor abi olmak istiyor cesaretimi topladım ama ondada rabbim bir süre nasip etmedi ne zaman kafamdan çıkarttım aman hayırlısı Allahımın vardır bir bildiği zamanı geldiğinde verir dedim ve hamile kaldım☺️ nasip olursa aralarında 4 buçuk yaş olacak. İnşallah herşey güzel olur sağlıkla hayırla kucağımıza alırız. Haftaya gideceğim kese için bende çok fazla acele etmek istemiyorum ilk gebeliğe göre biraz daha sakin kalıp beklemek istiyorum bu seferde kese görünmeyecek içim içimi yiyecek 6 haftalık olsun bakalım🥰
kizinaasikanne bebekoo47 Beta hcg her bebekte farklı artar. İyi mi kötü mü artış olur dersen 2 günde 1 2 katına çıkıyorsa iyidir. Şimdi gel gelelim senin değerine bini geçmiş bu da demek oluyorki keseyi görebilirsin 😊
betulkndll bebekoo47 benim de son adet tarihim 16 kasım sadece test yaptım. Belirgin bir şekilde çıktı ama emin olamıyorum. Kan vermeye gideceğim bendr. Hayırlısı olsun inşallah
seldaakpnr Merhabalar benim son adetim 13 Kasım Cuma günü test yaptım pozitif çıkınca cumartesi günü kan verdim 384 çıktı bugün randevu aldım kese görünme ihtimali olur mu , 6 yıl sonra tedavisiz hamile kaldım endişe içindeyim ilki çok zor bir doğumdu
aselimdurum bebekoo47 regl olmam gereken günde 635 reglden 7 gün sonra 8848 çıkmıştı 5.haftanın içindeyim dün keseyi gördük henüz bebeği göremedik
bebekoo47 Dryakbts yaaaa canmsınnn 🥲🥲 rabbim ikimz içinde hayırlısını nasip etsin inşallh ikimzde saglıcakla kavusuruz cocuklarımıza
gizemli00 bebekoo47 gayet güzel ben 6 haftalıkdim yalnis degilsem hafta olarak 1443 çıkmıştı kesede görünmüştü aslında ben ilk gittiğimde bir aylıkken 28.7 idi yine görünmüştü kese
asyalina123 bebekoo47 bence sizinki iyi benimki de 4 hafta 6 günlükken 15 bin çıktı bende 13 Kasım son adet
melda1507 asyalina123 evet doktora sordum çok fazla yüksek neden diye, boşver önemli olan bebek biz ona bakmıyoruz dedi
parildayanyildiz2 Benimde son adet tarihi 15 Kasım dün kanda beta 15 bin çıktı bugün muayene oldum kese gözüktü ama bebek gözükmedi şuan
bebegimle_ben bebekoo47 merhaba benim bebekoo47 merhaba benimde 16 kasim son adet tarihim ve 9 aralikta akintili pembe leke geldi gesildi sonra hic gelmedi 14 unde adet olacaktim olmadim test yapiyorum cok ip gibi isikta cizgi goruyorum ama hala netlesmedi siz ne zaman tam cizgi gordunuz gecmi yerlesti acaba benim merak etim hayirli olsun tesekurler
bebekoo47 bebegimle_ben merhaba canm benm belki gec yerlesmedir senin olabilir silik görmussende tamamdır . Ben adet tarihime 7 gun vardı gördum :( herkesde farklıdır tabi 4 gun sonra 6. Haftama girecegm henuz dr a gitmedim sen gittnmi beta hcg vereblrsn içinde kaldysa