melda1507 asyalina123 evet doktora sordum çok fazla yüksek neden diye, boşver önemli olan bebek biz ona bakmıyoruz dedi
bebekoo47 bebegimle_ben merhaba canm benm belki gec yerlesmedir senin olabilir silik görmussende tamamdır . Ben adet tarihime 7 gun vardı gördum :( herkesde farklıdır tabi 4 gun sonra 6. Haftama girecegm henuz dr a gitmedim sen gittnmi beta hcg vereblrsn içinde kaldysa
bebekoo47 Dryakbts yaaaa canmsınnn 🥲🥲 rabbim ikimz içinde hayırlısını nasip etsin inşallh ikimzde saglıcakla kavusuruz cocuklarımıza
parildayanyildiz2 asyalina123 her hamilelikte farklı oluyor galiba benim ilk hamileliğimde beta değerim çok düşüktü geç döllenme demişti doktor
bebekoo47 Dryakbts yeni yılda gidip kalbinin sesini dinlicez inşallah :) carsamba yada persembe doktora gidicez inşallah haftaya cok heyecanlıyım 2 aylık olalım hayırlısı ile 3. Ve 4. Ayda da cinsiyetini öğrencez saglıcakla kucagımıza alalım zaman cabuk gececek tadını cıkaralım inşallh guzel gecer gebeliğimiz
seymakayikci Benimde 16 kasım son regl günüm, 19unda beta 1374 çıktı. 5 hafta içindesin haftaya kalp atışını duymaya gidin dedi