annabellee Emziği ne zaman verdiniz ilk doktorlar ebeler ilk 1 ay önermiyor bende aldım ama hastaneye götürüp ilk gün versem mi vermesem mi bilemedim sizce?
erikarpuz annabellee ben 2. gün verdim meme reddi yaptı sarılık oluyordu az daha hemen bıraktım 20. gün tekrar vermeye başladım zorladım direttim tuttu sadece anne sütü içtiği için bıraktırmıştım mememi tutması daha önemliydi benim için
madamoschino Philips avent aldım hem gece hem gündüz, çok tatlış görselleri var anne memesiyle aynı diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum 😬 deneyip göreceğiz inşAllah 🙏🏻
senemtolga madamoschino yaa bende onlari cok begeniyorum gece icin olanlari ama akli.da soru isareti var göz alir gibimi parlakligi acaba bebegimi nasipse inşallah kullandigim zaman dikkatini oraya verme gibi birsey olur mu ki ilerde vs bilemedim
Kamilemum atesvesu ben kızımdan Philips avent kullanmıştım bunda da riske atmak istemedim aynı markayı aldim
erikarpuz annabellee siz bilirsin tutacak bebek her zaman tutuyor şimdi sadece uykusu geldiğinde tutuyor mesela ben anlıyorum çok şükür ki tuttu tutmasaydı da sıkıntı olmazdı ama meme reddi daha büyük bir sorun
beyzaarc atesvesu sütüm azalana kadar meme bşberonda mama anne sütü emzik alıyordu bebeğe bağlı bence memedeki sütü bitirene kadar 3 5 dkda olsa emiyor hala
simplezeynep atesvesu ben yazın Almanyaya gittim orada en çok övülen marka Nuktu, aynı zamanda antikolik özellikli biberonları da aldım inşallah severiz
senaasskkrr atesvesu benimki prematüreydi mamajoo gece gündüz emziğini tuttu Avent öğüryordu . Şuan 6-7 kg civari 0-6 ay avent kullanıyoruz maajoolar küçük geliyor
senaasskkrr atesvesu bu arada 8 aylık şuan doğduğu tarihe göre ama düzeltilmiş 5 ay 19 günlük o yüzden hala 0-6 ay avent kullanıyor