Leontiine atesvesu ben Philips avent aldım daha doğum yapmadığım için kullanmadım ama çok önerdiler İniallah iyi çıkar
senaninn atesvesu wee babylerin duruşunu çok tatlı bulduğum için onlardan aldım, avent de aldım. artık doğunca hangisini severse💓
Gokturkmom_ atesvesu Kesinlikle bibs bile denedim ama yok 🥹Bence uygun fiyatlı alıp deneyerek sevdiğini bulmak en mantıklısı
senaasskkrr atesvesu benimki prematüreydi mamajoo gece gündüz emziğini tuttu Avent öğüryordu . Şuan 6-7 kg civari 0-6 ay avent kullanıyoruz maajoolar küçük geliyor
atesvesu Leontiine bende alışverişte almak istiyorum benim bebeğimde daha doğmadı inşallah tutar bayılıyorum emzik emen bebeklere 🫠
Leontiine atesvesu yok ya hiç sanmam benim arkadaşlarım doğum yaptı bebekleri emzikte tutuyo, memedende içiyo biberondanda içiyo hatta bazılar anne sütüne ek mama da veriyor. Tamamen çocuğa bağlı olduğunu düşünüyorum onunda
beyzaarc atesvesu sütüm azalana kadar meme bşberonda mama anne sütü emzik alıyordu bebeğe bağlı bence memedeki sütü bitirene kadar 3 5 dkda olsa emiyor hala
mom_51 Ben 3 kızımada en pahalı emziklerden aldım ama inatlar tutmadı. Anca bakkal emziğini tuttular şu 20 tl ye satılanlar. Bu bebişte de ilk bakkal emziği alacam eğer onu tutmazsa marka emzik alacam. Benimkiler cins şekerim 🤭☺️