burcuo Keziban Sizinle benzer gidiyoruz, 33 yaş, 3.gebeliğim benim de. Bir oğlum var, kızım maalesef melek oldu 🥹 10+6dayım şu an.
crknordk sprmom 6. Haftadayız daha çok yeni. Salı gününe randevum var kalp atışı için gideceğim inşallah.
ArasKemalvekardesi crknordk bende sizle aynıyım 2 oğlum var salı kalp atışı için bekliyoruz 6+4 haftaligim
crknordk sprmom benim bi kızım bi oğlum var ama küçük olan kız ona kız kardeş istiyor gönlümm.geçenlerde rüyamda kızımda gördüğüm gibi altın gördüm bakalım ne olucak çok heyecanlı
ikincibebek2 21 haftalık hamileyim 2 kızım var 8 ve 6 yaşlarında Allah’ın izniyle bide oğlum olacak Bende 34 yaşındayım 🤗
ayse073482 sprmom 15 haftalık 2 oğlum vardı bu bebiş de erkek sağlık olsun çok kız istemiştim ama hayırlısı böyleymiş var mı benim gibi olan😀
Keziban Havin49_ çoğul gebeliklerde Allah yardımcınız olsun diye dua ediyorum benim kız kardeşimin üçüzü oldu güzel bir maraton sizi bekliyor inşallah sağlıkla afiyetle büyütürsününüz kucağınıza alırsınız