esiladuhan bebeklerim__ bende Samsung jet 75 kullanıyorum çok olmadı alalı ama çok memnunum öncesinde fakir inovator vardı ama Samsung’a geçince onun girgir olduğunu anladım 😅
Baklavaseverim bebeklerim__ Benim ki phillips çok memnunum bacım kayınvalidemde de var 2 yıldır kullanıyoruz bir problem yaşamadık
zelis61 Samsung jet60 sanırım benimki de. Işığı falan yok tek batarya ama ona rağmen çok işimi görüyor fiyatı da 6 bin sanirim. İstersen aynı markanın üst modellerine de bakabilirsin
bebeklerim__ zelis61 aslında fiyatı iyiymiş. İşte boyle yemekten sonra mutfakta kapının arkasında dursun hemen çekip geri yerine koyayım istiyorum canmm çekim gücünden memnunmusm
Nur67 bebeklerim__ aa bilmiyorum ki bana hafif geliyor uzun süre kullanınca kol ağrıyor evet ama dysondan iyi o daha ağır ya
zelis61 bebeklerim__ aynı dusunce ile aldım çoğu zaman diğer odaları Bile temizliyorum canım çok memnunum. Ama satıcı beni uyardı bu ana süpürge degil ana süpürge gibi kullanırsan motorunu yakarsın diye 1 senedir kullanıyorum maşallah diyeyim çok memnunum
Herseydenbiktim bebeklerim__ Bende alırsam fantom alırım maksat el altında bulunsun evimde küçük iyi olur