esiladuhan bebeklerim__ bende Samsung jet 75 kullanıyorum çok olmadı alalı ama çok memnunum öncesinde fakir inovator vardı ama Samsung’a geçince onun girgir olduğunu anladım 😅
bebeklerim__ esiladuhan evet onu da gördüm çekim gücü nasil canim.. mesela normal süpürgeler gibi iyi mi
Herseydenbiktim bebeklerim__ Bende alırsam fantom alırım maksat el altında bulunsun evimde küçük iyi olur
bebeklerim__ Herseydenbiktim evet bende el altında olsun mutfak icin istiyorum . Yoksa diğer süpürgemdem cok memnunum cok güzel cekiyor
monica50 Edolf bosch dünyanın en ağır en hantal süpürgesi ya o kadar iyi iyi diyen oldu ki nerdeyse görmeden alacaktım. mağazada gidip baktım iki oda süpürsem kolum çıkar. philips 7000-8000 serileri sorunlu gerçekten, 9000 aldım taş gibi
bebeklerim__ monica50 ay ona da bakayım canım teşekkür ederim.olmadi media markta filan gidip denerim orada
Edolf monica50 he evet doğrudur kullanım rahatlığı açısından bilmiyorum açıkçası. Ben servise çok gönderdiğimiz olarak yorum yaptım mesleki deformasyon sanırım ne alırsam arttık sadece hangisi servise çok gidiyordu diye ona göre alıyorum 😂
abdulhamit bebeklerim__ benim önereceğim arnica var biraz pahalı ama ben 15 bine almıştım bir sene önceye kadar ama hem kaynanamın evinde bu arada kaynanam vefat etti bir ay önce hem onun evinde hemde geçen anneme sipariş verdik onvo diye bir marka çok güzel çekişi falan ve 4 buçuk bine aldık çokta uygun temizlenesi kolay taşıması kolay
bebeklerim__ abdulhamit başınız sagolsun balımmm. Evet onvoyuda gördüm. Tüm ev için mu kullanıyor annen
esiladuhan bebeklerim__ kabloluyu aratmıyor bana tek şarjla iki kere ev süpürüyorum öyle söyleyeyim. Elimin altında hep kolaylık oluyor. Diğer süpürgem dip köşe çekmiyordu ama bu çekiyor o yüzden benim için yeterli geliyor 4 modu var ama min modda bile yeterli çekisi ben genelde min-mid kullanıyorum max ve jet modu hiç kullanmadım onun dışında başlıkları yeterli evcil hayvan başlığı var yatak-koltuk onunla süpürüyorum efsane çekiyor valla
abdulhamit bebeklerim__ evet bende çok memnunum çok pratik ve hafif bide annemin evi çok büyük odalar bile mesela kocaman 5 tane oda var mutfak ve giriş hariç ilk kademede heosini supurebiliyor
bebeklerim__ esiladuhan cok teşekkür ederim.oyle güzel.anlattin ki saticiyi aratmadin şuan. Gidip.magazada bakayım bide 🩷🩷
birthecene bebeklerim__ blue punkt var çok güzel hafif dik süpürge Alman markası fiyatı da tam bir f/p ürünü
queenanne1 bebeklerim__ philips 8000 serisi var bende mavili olan. 2,5 yıldır kullanıyorum çok memnunum tek süpürgem o başka yok🥲 birde evim 3+1 2 kez dip köşe süpürsem anca bitiyor şarjı baya iyi