bebeklerim__ Canlarım iyi akşamlar süpürge alma hevesim geldi 😂 ama dyson istemiyorum hem pahalı hem beni cok yoruyor o . Böyle makul fiyatlı fp ürünü olan bu süpürge önerir misiniz güzellerm
Havin49_ bebeklerim__ görümcem karacadan aldı bi semedir kulanıyor baya memnun ablamın da Philips oda baya memnun
miniginannesi__ Nur67 bizde de o var filtre uyarısı veriyordu filtreyi değiştirdik canavar oldu memnunuz ama ben düşürdüm batarya yerinden biraz kırıldı yine de güzel
seher_3590 bebeklerim__ canım ben 14 bine almıştım çift bataryaliydi arkadasimda geçen ay aynısını 15 bine almış yani dysona göre uygun aslında fiyati
Nur67 bebeklerim__ aa bilmiyorum ki bana hafif geliyor uzun süre kullanınca kol ağrıyor evet ama dysondan iyi o daha ağır ya
seher_3590 bebeklerim__ çekim gücü çok güzel canım koltuk ve yatak altinada çok rahatça giriyor ve hafifte
Edolf bebeklerim__ bilindik bir markanın müşteri hizmetleri isim. Yani ürünleri servise gönderen kısımdım. En çok Philips servise giderdi sonra tefal. Dikey süpürge de kesinlikle bosh çift bataryalı olan. Robot süpürge de philips
monica50 Edolf bosch dünyanın en ağır en hantal süpürgesi ya o kadar iyi iyi diyen oldu ki nerdeyse görmeden alacaktım. mağazada gidip baktım iki oda süpürsem kolum çıkar. philips 7000-8000 serileri sorunlu gerçekten, 9000 aldım taş gibi