Aaayseeert bende bilmiyorum ki Allah bilir anca ben hala bunu düşünüyorum yani benim şu an 6,5 haftalık halâ diyorum bi diğer randevuda kalbşni duyacak mıyım acaba diye o telaş hiç bitmiyor bide 2 kere yaşıyonca aynısını daha cok olumsuza yöneliyosun ama hayırlısı olsun vardır bi hayır Allaha bıraktım ben başka yapacak neyimiz var ki