Merrriiii çok şey yaşadım ilk bebeğimi kaybettim ikinci transferim zaten olumsuz oldu artık dayanacak gücüm kalmadı zaten son embriyolarımdı tutmazlarsa ne yaparım bilmiyorum . çok üzüldüm gerçekten burada olumsuz oldu diyen insanlara kendim kadar üzülüyorum Allahım hepimize nasip etsin