ozgee33 Aaayseeert benim iştahım arttı ilaçlardan sonra ama ilaçlar kilo yapıyor ben zaten normalde de cok yiyen biriydim
Merrriiii ozgee33 bu alınan kilo mu yaa ben de çok şiştim ve çok sağlıklı dikkatli beslendiğim halde ödemdir geçer diye düşünmüştüm kalıcı mı bu
ozgee33 Mucizeicimizde ben pek denemedim galiba ama ilaçları bırakınca verilir tabiki sağlıklı beslenilirse ben cok sağlıklı beslenmedim ve yemeye devam ettim dışardan yemeği de cok seviyordum o yüzden belki de hiç veremedim
Mucizeicimizde Aaayseeert çok daha iyiyim çok şükür Oyalanmak için kitap okuyorum evin ufak işlerini yapıyorum Tevekkül içinde test günümü bekliyorum Gün idrar testi yapsammı dedim ama İşe gitmedim 8.gün başlayacağım siz napıyorsunuz
Aaayseeert Mucizeicimizde bende dinleniyorum bazen ağlama seanslarım tutuyor olmadı gibi falan hissediyorum bazen iyi oluyorum gelgitliyim
Mucizeicimizde Aaayseeert evet çalışsam eskisi gibi gezsek tozsak zaman su gibi geçer ama kapana kısılmış gibi olunca hem iyi düşünüyor hem kötü düşünüyor insan
Mucizeicimizde Aaayseeert hayır yok bel ağrısı göğüs dolgunluğunı transfer önceside yaşıyordum zaten Lekelenme falanda olmadı sizin?
Aaayseeert Mucizeicimizde benim de bel ağrısı arada kasıkta batma bir de azıcık göğüs hassasiyeti zaten bunları regl olacağım zaman da yaşıyordum akıntınız var mı
Mucizeicimizde Aaayseeert evet ama sarı akıntım var Ben hep adet olmama bir kaç gün kala sarı akıntı yaşardım öyle bir şey yaşıyorum şu an
Mucizeicimizde Aaayseeert vücudu dinlememek lazım ben pazartesi çıkmaya başlayacağım İşe sosyalleşmeye vs Allah ol derse olur pimpiriklenmemek lazım