Aaayseeert Kızlar bugün transferin 4. Günü çok halsiz gibi hissediyorum kendimi uykum geliyor sürekli . Sersem gibiyim . Baktım aslında ilaçların etkisi olabilir yazıyor sizlerin de böyle olmuş muydu
Muhendis-Anne Aaayseeert ilaçların yan etkisi bence psikolojikte bi yerde bel ağrısı yoğun yaşadım bende
ozgee33 Aaayseeert evet oluyordu bende de ilaçlardan da olabiliyor belirti beklemeyim bence 10. Gün kanda bakın evet biraz sabır istiyor ama 🤗
0925 Aaayseeert kendinde belirtileri hiç arama bebegim benimle de elini karnına koy pozitif inşallah olacak
0925 Aaayseeert canım inşallah sana sımsıkı tutunsunlar ev işi yapma azıcık azıcık yürüyüş iyi olur Bol su iç ben öyle yapmıştım avokado yedim
Aaayseeert 0925 bende sağlıklı beslenmeye çalışıyorum elimden gelen her şeyi yapıyorum artık rabbime kaldı
Merrriiii Aaayseeert benm çok iyiydi güya :) kaliteye takılma inş pozitif olur zor gerçekten yaşayan biliyor