1316 Şuan doktordan geldim ultrason ile baktı göremedi alt muane ile 2 kese görüntüledi ama Bebek görüntüleyemedi
Eda42_ 1316 Bekleyin ağrınız kanamaniz yoksa bir hafta daha Bekleyin herşey Allah’tan rabbim hayırla sağlıkla nasip etsin inşallah
1316 Ağrı ve kanama yok şuan kendi ilçemizde ki doktora Randevu almıştım 29 Aralık için istersen ona da gözük dedi ama bilmiyorum çok üzgünüm
Eda42_ 1316 Şuan kese mi 7 haftalık dendi yine de bekleyin kendi doktorunuza gidip o zaman net kesin olursa kürtaj olur
asyalina123 1316 neree yaşıyorsunuz bence doktor iyisin bilir ama kesenin içi sanırım oluşmaya en geç 7 de oluyor
Eda42_ 1316 Geç döllenme olmuştur belki de cuma günü randevu alıp gidin inşallah hayırlı sağlıklı sonuçlar alırsın inşallah amin 🤲🏻
bebegimle_ben kac haftalik hamileylen ilk randevuya gitiniz bende testin pozitif cikmasini bekluyorum daha cizgi net degil en son adet tarihim 16 kasimdi bekliyorum insallah hamileyimdir
canocanm beyzakzlrmk hm bende bugün gittim pazar günü beta 1063 çıktı 4veya 5haftalik dedi kese oluşmuş bebek 6 7 haftalikken görünür dedi banada ondan dedim cnm
canocanm asyalina123 bizimde öyle şoklardayım korunduğunuguz halde olmuş çok sasirdik hala kanaaat edemedik