Hayırlısı olsun.Senin ki daha belki küçük haftası bir umut vardır İnşallah🤲🏻.Seni şuan çok iyi anlıyorum.Doktor Cuma günü gel dedi 3 günde ne hale geldim Rabb’im dermansız dert vermesin.Çunki inanmak da kolay değil.Ama çok dua ettim Rabbim bizi ikilemde bırakıp yanlış birşey yaşamayalım diye.Hafif sancı Lekelenme olunca kafamdaki çoğu soru işareti kalktı.Rabbim sana da sağlıklı,kolay, huzurlu olanı hakkında hayırlı eylesin inşallah 🤲🏻