melike_165 @asyalina123 korkmayınnnn nolur biz annelerde hep oluyor ama ne söylesek fayda etmez şimdi 🥹 ikinci heyecanınız ama bir tane daha var yetebilecek miyim ilgisiz bırakır mıyım eksiklik olur mu kaygısı hep oluyor ama çocuk gelişimci olarak söyleyeyim mesleğim üzerinden çocukların yaşları birbirine ne kadar yakın olursa gelişimleri açısından çok iyi oluyor evet ilk süreçlerde anneye çok rol düşüyor ama birlikte büyümek bence en güzeli :))
asyalina123 melike_165 çok teşekkür ederim bi nebze iyi hissettirdi evet tedirginim ama olan oldu elimden geldiğince ikisine de yetmeye çalışacağım ama ikiz bebek olursa 3 üne yetebilir miyim bilmiyorum inanın daha çok yeni bir evliliğim var kendimi kaybetmek beni korkutuyor 😟
Melike3506 asyalina123 erkek miydi yoksa erkekler hemen belli oluyor dediler benimki erkek bacak arasını gördük ama ya kordonsa
Melike3506 asyalina123 15+2 görüntüsü bu bir yandan da 15 de böyleyse erkektir diyorum kız olsaydı boş olurdu diyorum sizce?
melike_165 @asyalina123 inanın çocuk sahibi olmak isteyip yıllarını bu uğura bitiren kendilerini bu yolda yıpratan o kadar çok kadın var ki çok yakından şahit olmuşluğum var bir arkadaşım 8 yıl uğraştı bir çocuğum olsun herşeyimi verirdim uğruna derdi hep ben kendimi şanslı hissediyorum 8 ay bizde uğraştık psikolojimiz alt üst oldu sorun mu var varsa ne var muayenede hiç bişey çıkmıyordu sonra düşünmeyi bıraktım ovulasyon testleri denedim sinir stres derken kendiliğinden oluverdi :) o yüzden bu şekilde düşünmeyin sizin şu an içinde bulunduğunuz hayat kim bilir kimlerin hayali 🥰
melike_165 @Melike3506 erkek gibi görünüyor bence benimkinde boşluk vardı ama henüz erken diye doktor yorum yapmadı
melike_165 @Melike3506 kordon o kadar aşağıda olmuyor diye biliyorum ben ama doktor daha iyisini bilir tabi
1316 Benimde Beta 14 binlerde idi ama kalp atışı almamız lazım di dedi doktorum Sat çok geriden geliyor kese gözükmüştü zaten haftaya tekrar gel dedi bakalım inş.hayırlısı
asyalina123 1316 sende haber ver bize 14 binde o zaman ikiz değildir benimki de ama siz kaçıncı haftadasınız
beylusmom1 Referans Aralığı: 0-10 IU/L DEĞER ; 191,96 IU/L çıktı yarın kan testi vermeye gideceğim. Doktorum 350 400 olur dedi . Heyecanlıyım merakla bekliyorum. Umarım yükselmiştir .
Dilaralemdar Benimde 30 bugün regl günümdü çift çizgi gördüm, cumarteside vereceğim bakalım inşallah sağlıklı artışlar olur:)