borulcem orkidemm_ 33+0 da ilk kızım 2200 dü ikinci kızıma gebeyim 34+2 de randevum var bende çok merak içerisindeyim
borulcem orkidemm_ çatı kontrolü yapıldıktan sonra karar verecektir doktorunuz en kötü epizyotomi yapılır çatı iyiyse
minikiminannesi Arkadaşlar konudan alakasız bişi sormak istiyorum ben 20 haftalık hamileyim 15 haftadan sonra demir için toz damla verdi ve folik asiti kullanmayı bıraktım kimileri gerek yok bişi olmaz diyo ama sizce doğru mu yaptım bebeğe bir zararı olur mu
orkidemm_ minikiminannesi neden bıraktın bebeğe zararı olan birşeyi doktor neden versin ki ? Ayrıca vitaminler kafaya göre nasıl bırakılıyor o birileri hangi tıp mezunu ? Cahillik mi ,herbokolog mu
sevimlipandahii orkidemm_ bişey merak ediyorum hani adet dönemine az kala şişkinlik oluyor ya Hamilelikte de karın şişkinliği olabilir mii
orkidemm_ sevimlipandahii ben de olmadı canım benim sıfır belirtiydi sadece belim ve bacaklarım ağrıyordu belirti kişisel biraz ya
sevimlipandahii orkidemm_ bende öyle düşünüyorum ya ama şu anlık şunu şunu hissediyorum fark ediyorum desem yalan olur Ama dediğin gibi bacaklarım ağrıyor onuda soğuk havalara yoruyorum
borulcem orkidemm_ biraz zorlu ama bebişinizle ilgilenmekten çok kendi acınızı çekmeye odaklanamıyorsunuz üstüne oturması zor sadece temiz tutmak ıslak bırakmamak gerekiyor