orkidemm_ doktorunuz yaklaşımı önemli. Bazı doktorlar 4 kg olan bebeği direkt sezeryanla alıyor. Bazıları 4 üstünü de normal deniyor. Benim doktorumun son zamanlarda doğurttuğu gebelerin çoğu 4-4,5 kg arası ve normal doğum. Hatta bazılarında kesi falan da yok. Biraz da yapısal bi durum. Benim de bebeğim 33+5 de 2654 gr dı şu an 36+4 teyim hala 2 hafta önden gidiyor. Eşim de ben de iri yapılı ve uzun boyluyuz. Genetik bir durum. Bana normal doğurabileceğimi söyledi doktor. Hatta ebem koca kafalı ve tombik bebeklerin zayıf bebeklere göre kanalda kendini daha rahat ittiğini ve daha çabuk doğduğunu söyledi. Ben de böyle pozitif düşünmeyi tercih ediyorum ☺️