GULLMOMMY hayırlı olsun öncelikle ne mutlu size Darısı bizlerin başına sağlıkla inşallah, 1. Sezeryanım panikten dolayı kötü geçti spinal anestezi idi.2 . Ye hamileyim genel istiyorum kesinlikle hemde ne kadar sürede ayıldınız acaba biraz korkuyorum da