ozlemeslemgoktug GULLMOMMY çok geçmiş olsun nasıl geçti ameliyatiniz geride çocuk olunca çok zor oluyor cidden benimde cuma günü sezeryan günü verdi benimde iki çocuğum var geride küçüğü 1 yaşında.Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin.