Mavimsimavi Krnn1 Bat 27 son 9 gün kaldı Allahım istiyen herkese nasip etsin bu ayda olmazsa 6 ay olacak olmuyor 2. Çocuk 😔
Krnn1 Mavimsimavi ay bende 2. Yi deniyrum kendimi şartlamamaya çalışıyorum benim ilk deneme bu ay çok merak ediyorum o yüzden.
feyzaaltunakyuz Bat 23 dpo7 ama hiç bir belirti yok gerçi ben adet döneminde de hiç belirti yasamiyorum ne sancım olur ne de hassasiyetim sıfır yani hamilemiyim değil miyim bilmiyorum belirti olmadığı için hem adette de
Krnn1 feyzaaltunakyuz ya her hamilelikte bile belirti farklı bende şuan belirti hissetmiyorum ilkini hatırlamıyorum ne zaman başlamıştı. İlki bana sürpriz oldu o yüzden ilk defa bekleyerek geçiriyorum süreci
heyecann2 Bat 28 29 gibi çok en verimli günü değerlendiremedik ama spermler 3 5 gün canlı kalabiliyor neden olmasın 🙈 dpo 4-5 arası
Bir1kelebek heyecann2 ben değerlendiremedim gitti bu ayda olmadı gibi geliyo belirti de yok bat 28 genelde hemen kasık ağrısı başlıyormış
sitare-aras bat 25-26 , pik 12 aralık pazar test yapmayı düşünüyorum ama daha erken olur mu bilmiyorum
Meliss- sitare-aras benimde bat 28 🥹 12-13 Aralık Pik gördüm bende pazar ya da pazartesi yapmayı düşünüyorum inşallah çıkar güzel sonuclar alırızzzz çok heyecanlıyım zaman geçmiyor
happyela Krnn1 Bat neydi 🙈 o kadar uzun zaman geçti ki unutmuşum 🙈 şimdi yeniden düşününce buraya katıldım 🙈
havva_5 Krnn1 benim bat 15 ti ama soğan kürü galiba geciktirdi, tahmini regl 25-26 aralık civarı beklediğim için ben de burda durayım, inşallah güzel haberler alarak seneyi bitiririz 🌷🌷🌷
senaaslan Bir1kelebek benim denediğim ilk ayım, 6 gün oldu bugün kasık ağrım vardı baya, regl ağrısına benziyor direkt bacaklarıma falan vurdu hatta