Krnn1 Mavimsimavi ay bende 2. Yi deniyrum kendimi şartlamamaya çalışıyorum benim ilk deneme bu ay çok merak ediyorum o yüzden.
Mavimsimavi Krnn1 yani 2. Nazlı olacak anladım bunu bu süreçte ilki hemen olmuştu Bunuda öyle düşündüm ama bakalım nasip bu ay umutlu gibiyim inşallahhh
Krnn1 feyzaaltunakyuz ya her hamilelikte bile belirti farklı bende şuan belirti hissetmiyorum ilkini hatırlamıyorum ne zaman başlamıştı. İlki bana sürpriz oldu o yüzden ilk defa bekleyerek geçiriyorum süreci
senabkts Krnn1 valla ben çok heyecanlıyım dünde böyle koyuydu ama şimdi T daha koyu 2-3 gündür degerlendirdim bugünde dahil ne zaman çatlarsa bakalımm
Krnn1 senabkts çatlamadan falan çok anlamıyorum ben uygulamadan gittim. Ovulasyın testi daha garanti tabi
senabkts Krnn1 uygulama bana hep yanlış sonuç verdi pcos var çünkü ve çok geç pik görüyorum o yüzden bu benim için daha iyi oluyorr
senaaslan Krnn1 benim bat 28 bende sizinle bekleyeyim 🤭 ama dayanamayıp haftasonu yapıcam galiba testt
Krnn1 senaaslan ay benim 3 testim var bitirdim üçünüde dedim ki bitti artık testle kafayı bzdum almam evde bulunmasın. Arkadaşım sabah baana test getirmiş🤣 şimdi yine düşünüyorum sabah ilk idrarla yapayım diye🤣
senaaslan Bir1kelebek benim denediğim ilk ayım, 6 gün oldu bugün kasık ağrım vardı baya, regl ağrısına benziyor direkt bacaklarıma falan vurdu hatta
Krnn1 Sekerkupu az önce gebelik belirtilerinebaktım buda bir belirti olabilir ama kesin değil canım öyle okudum sadcee
smyyy95 Krnn1 kızlar vijinada sızlama da bir belirti olur mu enfeksiyon sızlaması değil farklı bir sızı
Sekerkupu Krnn1 ümidi kestim dedim ama gene dayanamadım sağlık ocağına gittim ebe ile görüşmeye lekelenmenin gebelikle alakası yok eski döngüden kalmıştır veya yumurta çatlama kanamasıdır bağlantılı değil dedi🥲
Bir1kelebek Kasıklarım da sızlamalar başladı bacağıma da vuruyor arada var mı yoksaa😢😵💫🥰😖😪🥹 duygular karışık ahahha