senabkts ama sen zaten allak bullak olmuşsun canım ya😂🥲 ben dğzenliyimdir 1-2 gün oynar adetim ama bende de şöyle bi sıkıntı oldu geçen ay geç yumurtlama gördüm ve adet sancımdan geberdim baga çok kötüydü ve çok pıhtılı oldu sanırım kist falan vardı o düştü diyorım kendimce vebu ayda geç yumurtladım galibaama işte 4 gündür test yapmadığım için bilmiyorum ve en son 3 gün önce ilişki oldu artık yumurtlama olduysa da kaçırdım