mom28_ bende sebep yok şans dedi,embriyo kalitelerim orta kalite doktor benim için sen iyi gruptasın dedi yani motivasyonunu bozma dedi ama bilemiyorum yani eşimde morfoloji yüzde ikiydi bende de yumurta toplanana kadar Herşey harikaydı güya ama toplanınca embriyolog biraz kalitesiz dedi yumurtalar için dünya başıma yıkıldı inan yeni yeni atıyorum o psikolojiyi, Labaratuvarı iyi olan bi yere geçmeyi düşünüyorum bende ilk transferde bağışıklık üzerine odaklandı serumlar ilaçlar baya yoğun bir ilaç tedavisi verdi embriyo yapıştırıcı uyguladı bu transferde ilaçların etkisi devam ediyor dedi vermedi bişeu yapıştırıcıyıda söylemedi bende istemedim