mom28_ Bu iş kalite ile olmuyor. Allah ol diyecek ki olacak. Şimdi olmaması olmayacak anlamına gelmiyor. Bu olmazsa öteki olacak inşaallah. Takılmayın ve yolunuza devam edin. Benim 4bb tuttu. Ama 17+3 haftalık kanama nedeni ile kaybettim. Her şey de hayr vardir. Psikolojik olarak yorucu. İnsan umutlanıyor. Ama inanın perde arkasındakini biz bilemeyiz.