mom28_ canım eylülde hamile olduğumu kanda beta 8 ile öğrendim :) şuan 4 buçuk aylık hamileyim çok şükür herşey yolunda 🤲🏻 bu kadar kötü şeyler yaşayınca hala hamile olduğuma inanamıyorum her kontrole korkuyla gidiyorum.. Rabbim tez zamanda sanada isteyen hakeden tüm kardeşlerime nasip etsin inşallah beklemek çok zor çok iyi bilirim insanoğlu hemen olsun istiyoruz çok haklısın , ama olacak hep buna inan bol bol dua et namazlarını aksatma kalpten iste olacak sadece rabbim imtihan ediyor bu dünyada kim imtihan olmuyor ki ?kimin kapısını çalsan ayrı bir hikaye ayrı bir imtihan o yüzden bugünlerin geçeceğini bil çok şükür bak yumurtan var eşinin spermi var bazılarının tüp bebek şansı dahi olmuyor biz yine şanslıyız öyle düşün 🫶🏻 bu arada tüp bebeğe girme sebebiniz neydi canım