321duru123 Daisyy000 Rabbım bir avazda kurtarsın bizde siramizi bekliyoruz 37+1 bebeğine sağlıkla kavuşursun insaAllah tek düşüncen bu olsun gerisi takdiri ilahi
vanilya_kokusu_ Daisyy000 bacım selametle gir çık inşallah sağ salim sende bebekte çok sağlıklı çıkarsınız inşallah çıkınca haber ver 🥹
Daisyy000 Hepinize çok teşekkür ederim sanal ailem 🥰 İyi ki varsınız,güzel dilecekleriniz ve dualarınız için amin aminnn,inşallah hiçbir şey korktuğum gibi olmaz 🤍
1kelebek1bebek Daisyy000 Sağlıcakla, kolaylıkla kavuşun inşallah meleğinize. Dualarım sizinle, güzel haberlerinizi bekliyorum inşallah 🥰🌸🤍
Deleted33000 Daisyy000 aayy bacım inşallah sağlıkla ağrısız sızısız kucağına alırsın bebeğini Allah’ın izniyle bişey olmaz gayet sağlıklıdır bebeğin çıkınca bize yaz mutlaka
irmairma Daisyy000 dualarım seninle inşallah rahat bir doğumun olur ve bebeğinle birlikte sağ salim evine dönersin 🌸
Burcu81- Daisyy000 rabbim sağsalim ve kolaylıkla yavruna kavuşmayı nasip etsin canım hakkımızda hayırlıları ömrümüze nasip etsin inşallah 🥰
Daisyy000 Hepinize çok teşekkür ederim sanal ailem 🥰 İyi ki varsınız,güzel dilecekleriniz ve dualarınız için amin aminnn,inşallah hiçbir şey korktuğum gibi olmaz 🤍
vahsikelebekk Daisyy000 minnoşu emzirmeye kalktım ordan sesleniyorum, çok güzel doğum olcak çok da sağlıklı kavuşacaksınız inşallah❤️
Daisyy000 vahsikelebekk minnoşu emzirmeye kalktım ordan sesleniyorum, çok güzel doğum olcak çok da sağlıklı kavuşacaksınız inşallah❤️ Maşallah maşallah size 🥰Amin inşallah 🤍
Daisyy000 vahsikelebekk minnoşu emzirmeye kalktım ordan sesleniyorum, çok güzel doğum olcak çok da sağlıklı kavuşacaksınız inşallah❤️ Maşallah maşallah size 🥰Amin inşallah 🤍
Annesii66 Daisyy000 inşallah sağ Salim kucağına alırsın benimde dörtlü riskli çıkmıştı🥲 36+2 deyim bu gün sezaryen günü alacağım aynı duyguları yaşıyoruz seni çok iyi anlıyorum❤️ çokça dua edeceğim senin için haber ver kendine gelince🫶🏻
GULLMOMMY Daisyy000 bugün beraber aynı duygu da olacağız cnm inşallah kolay geçer bebeğinide sıkıntısız alır Sin sağ salim kucağına inşallah