penbe_karisi Oy canm sagliklaaa kucağına al inşallah su gibii ağrısız sızısiz doğumun olsunn 🥰🥰🥰haber ett
Daisyy000 Kızlar çok şükür elhamdulillah ikimizde iyiyiz.Down sendromu durumu yok ❤️ Biraz ağrılarım var toparlanınca hikayemi en kısa zamanda yazacağım
ahsenimdeahsenim Daisyy000 ay cok sevindim.allahim bizede nasip etsin insallah.gule gule buyutun bebeginizi
Annesii66 Daisyy000 çoook sevindim🥲🥲 rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah ağrıların bir an önce geçsin 🤲🏻❤️