Kızlar 38+3 nasipse yarın sabah 8de sezaryene gireceğim.. 3lu taramada down sendromu riskim çıkmıştı. Sonrasında test vs yaptırmadım kaderimize teslim oldum diyelim :)
İnşallah sıkıntısız,sorunsuz ve sağlıkla bebeğime kavuşurum.Dualarınızda bana da yer verebilirseniz çok sevinirim❤️