Bussam aynen ben dedıgıne katılıyorum bırde bu sıra cidden çift isim hep benım oğlum da öyle ama dedesının ısmı ben ekledım bunda ise eskı isim ıstemıyorum koycak olsam bu sefer kendı babamı koyarm demi , yenılere bakıyorum bütün çocukların ısmı aynı , o yüzden bulamıyorum