maco61 PapatiA Erkek dedi doktor bizede yarın deyaylı var inşallah değilmez kendimi alıştırdım çünkü 😁 Adına Allahın izniyle Enes Kaan olacak
QueenBahar_ Efenin_Annesi09 ya bende yaman yanına isim koymayı düşündüm ama kimse 2 isimle seslenmiyor mesela benim kziim 2 isim mi var ben bile diğer ismi unuttum ,😅 Ama tercih meselesi yaman Zeyd çok uyumlu 💙
mom_51 Ben karan ile deniz arasında gidip geliyorum. Eşim dedesinin ismini düşünüyor. Tabi düşünmekle yetiniyor 🤭 büyük kızım Efe istiyor. Kararsız kaldım 🤣