Nfjrj PapatiA ben Burak koyucam sade şık cok fazla popüler isim koymak istemedim okula baslasa herkesin ismi aynı olcak yarısı ayni isim
irmairma PapatiA Bulut koyduk biz soyismimizle de uyumlu 😌 Uzay Deha Rüzgar da aklımda olan isimlerdi
kizmizimavi PapatiA ilk bebegimde erkek olursa Çağan Ege olur diye düşünmüştük biz de 🥰 çok güzel bir isim bence Efe de çok güzel uymuş yanına
Busraatpl TKumsall Deniz Arden koyduk biz oğluma, Toprak Arenle baya uyumluymus ama bi cocuk daha düşünmüyorum 😂
TKumsall Busraatpl benimkiler düşünmeyle olmadı 😂😂 haha bakalım hayırlısı bir isim daha istiyorum bende yanına erkekse tabi
Busraatpl TKumsall benim 6.5 yaşında bi kızım var bitane de cennet kuşum var. Dün sabah oğlum oldu. Rabbim onlara sağlık versin, benden bu kadar 🥰
TKumsall Busraatpl oy maşallah, başın sağolsun kuzum. Allah evlatlarınla sağlıklı uzun ömürler versin inşallah 🌸
1Ali Oğlumun adı Orhan Ali, bir oğlum daha olursa aklımda olanlar Hamza, Zeyd, Barlas. İçim Hamzadan yana 🤗