PapatiA İsim buldunuz mu kızlar yada doğmuş çocuklarınız varsa isimleri neler , burda bir isim -çağan Efe - diye gördüm içim ısındı birden ama sizi de merak ettim
Nurozi PapatiA bizimki başta hep Efe’ydi sonra eşim sağolsun babasının ismini de koymayı istedi bende kırmadım ben sadece Efe olarak kabul ediyorum 😁 Çağan efe güzel ama tanıdığım tüm çağanlar acayip hareketli ve biraz asabi başına buyruk çocuklar 😄
PapatiA ikizleriminannesiyim ay öbür oğlanın ismi dedesinin adı doymadan belliydi bunda sen koy dedi ve ben koyamıyorum 😀😀😀
ikincibahar_08 3 ay kaldı daha oğlumun ismi yok 🤣 Normalde eşim koyacakti ama asla içime sinen bir isimle gelmiyor Alparslan diye tutturdu onda vazgeçti şimdi Pusat olsun diyor 🤣🤣
Daisyy000 PapatiA Allah nasipse ederse yarın doğacak ,Alparslan koyacağız🌸 İlk oğlum da Asil Aybars 🤍
Busraatpl TKumsall Deniz Arden koyduk biz oğluma, Toprak Arenle baya uyumluymus ama bi cocuk daha düşünmüyorum 😂