suranuraydn Enguzelbekleyis8080 vallahi onu hiç bilmiyorum bilen arkadaşlar yazsınlar çünkü önemli bir konu ben alim beye gitmiştim ünide ama bir kere gittiğim için bir bilgim yok. Ayrıca ünide başladığın doktor yaptırmıyor sanırım doğumunu o gece kim nöbetçiyse onunlasın bunuda bilen birisi varsa yazsın tabi tecrübeli biri vardır
beyzaaa11 Merhaba hanımlar ben de tokat ilçeden gidiyorum 7+3 günlük olduk 2.ciye hamileyim ilk dokturum üniversite hastanesinde muhammed beydi çok iyi bi doktor şimdi ise devlet hastanesinde seren hanıma randevu aldım
Enguzelbekleyis8080 beyzaaa11 Merhaba canım mesajını yeni gördüm Muhammed emin öz de mi doğum yaptınız sezeryan mı yaptınız kendisi nasıl bir doktor bilgili mi ve üniversite hastanesinde doğuma asistanlar giriyor diyorlar nasıldı acaba
miniginannesi__ fnurcann bende artık Mehmet Nalbanta gidiyorum inşallah devam da ederim , 2 tanıdık biri suda doğum öteki sezeryan yaptırdılar ,çok memnunlardı onların tavsiyesiyle gittim tecrübeli biri
suranuraydn miniginannesi__ bütün doğum süresince suda mı kalmışlar acaba doğumda dahil yoksa bir müddet suda sonra çatalda mı yaptırıyorlar acaba
Asyarslan60 miniginannesi__ ben sezeryan oldu. 1 ay önce çok çok memnun kaldım Mehmet hocadan tavsiye ederim
miniginannesi__ Asyarslan60 çok teşekkür ederim inşallah Mehmet hocaya doğumum olur hayırlıysa benim de
suranuraydn dogadefnne yani şuanlık gayet memnunuz 28+1 olduk biz bir tanışımız da bir normal bir sezaryen yaptı neşet beyle o çok memnun kaldı bende o yüzden tercih ettim açıkçası bilgili ve sakin bir hekim ve benim için önemli olan egosu yok
dogadefnne suranuraydn bende neşet beye takipliyim ama çok hastası olmadığı için biraz da tereddüt kaldım neden tercih edilmiyoe diye onda doğum yapan kimseyi de bulmadım normal istiyorum dikişleri çok iyi atması gerekiyormuş onu da utanıp soramıyorum 🥹🥹
suranuraydn dogadefnne aaa bence bundan yana tereddüt yaşamayın tanıdığım doğumunu yapan kişi üniversite hastanesinde hemşire ve dikişlerini çok beğendiğini söyledi bende tamamen onun sürecine şahit olduğum için tercih ettim ve doktorumuz bence bir kadın için de çok etik değerleri olan birisi rahatsız edici bir bakış yada itici bir tavrı yok ben çok hastası olan doktorların medikalde ego yaptığını düşünüyorum şahsi düşüncem eşimde bende gayet memnunuz
busesahin annelik98 güler yüz ve sorduğum soruların düzgünce cevabını almak çok önemli benim için sizce öyle bir doktor mu😊