Kızlar ben de medikalde ilhan beye gidiyorum henüz daha yeniyim 7 haftalık falanız ama ikiz olduğu için üniversitede takipli olmak istiyorum malum doğumdan sonra yoğun bakım ihtiyacımız olabilir. Ama eğer tek olsaydı kesinlikle ilhan beye devam ederdim..