dogadefnne aaa bence bundan yana tereddüt yaşamayın tanıdığım doğumunu yapan kişi üniversite hastanesinde hemşire ve dikişlerini çok beğendiğini söyledi bende tamamen onun sürecine şahit olduğum için tercih ettim ve doktorumuz bence bir kadın için de çok etik değerleri olan birisi rahatsız edici bir bakış yada itici bir tavrı yok ben çok hastası olan doktorların medikalde ego yaptığını düşünüyorum şahsi düşüncem eşimde bende gayet memnunuz