benik ayseveysel ben yarın olacağım sağlık ocağından arayıp bilgi verildi yarın gel diye aşı olacaksın bende niye yapılır diye merak etmiştim ☺️
AuraMomB benik orası öyle de soldan koldan yesem sağ kalçadan Progestan iğne ne tarafa yatıcam ya 😂😂 sırt üstü yatınca da karabasan gibi geliyorlar hahahaha
aslmoms İlk doğumumda oldum. 10 yıl süresi var diye hatırlıyorum. Muhtemelen geçti. Kaydı varmıdır tekrar olurmuyum ne olur bilemiyorum.
Havin49_ benik karma aşı yani iki üç ilaç birbirine karıştırıp onun iğnesini yapıyorlar benim bugün dü uyuya kaldım yarın sabah gidip olucam
deryaozturkk Kızlar ilk gebeliğim 2 sene oldu mu ben olalı bilmiyorum bu aşıyı olmak zorunlu mu bu aşıyı gerekiyorsa ne zaman olacağız
benik deryaozturkk zorunluluğunu bilmiyorum ama 17 haftalık ve 20 haftaya kadar süresi var doktorum öyle dedi
1kelebek1bebek benik 5 yıl önce ilk gebeliğimde 2 doz yaptırdım. Bu gebeliğimde tek doz olacağım. 20. Haftada Boğmaca yapıldı, 28. haftada tetanoz için gel dedi aile hekimliği.
hatice6152 AuraMomB merhaba ilk dozunuz normal ıkıncı doz bogmacalımı oldunuz benım doktorumda o sekılde onerdı bebegı daha ıyı korur dıye fakat saglık ocakları once bogmacalıyı yapıyor
AuraMomB hatice6152 yok ben çok net bir şekilde normal yaptırdım. 28.hafta boğmacalı yaptıracağım. Eğer yapmazsa başka sağlık ocağına gideceğinizi söyleyin gebe kaybetmemek için her şeyi yaparlar Ama yani doktorunuz öyle talimat verdiyse öyle yapmak zorundalar sonuçta