AuraMomB banada yapmadıklarını soyledıler ılk dozu bogmacalı yapalım dedıler fakat benım doktorum ılkı normal ıkıncıyı bogmacalı yapalım cocugu daha ıyı koruma saglar dedı bunu belırttım mecburen yaptılar biraz mücadele ettık ama onlar ıkıncı doza çoğu gebe gelmıyor dıye devlet ole yapıyor dedı saglık ocagı hani ilkten vuralım garantı olsun ıkıncıye gelmesse bıle dıye dedı yanı malum aşı karşıtları yada ıkıncı dozu yapmayan çok