kaptan03 İlk gebelikte oldum ikincisinde bekliyorum zamanını sonuçta sezaryan vs gibi durumlarda gerekli bir aşı..ne olur ne olmaz zararıda olmadı yaptırmanın l
Fatma_furkan1996 benik geçen hafta 2. Dozunu yaptırdım özellikle doktoruma sordum ihmal etme bir zararı yok dedi ikinci gebeliğim yalnız bu sefer ki ateş halsizlik yaptı bana sürekli yattım o yüzden
ayseveysel Kaçıncı haftada yaptırdınız? Siz kendinizmi gittiniz aile hekimliğinden arayıp öyle gittiniz
benik ayseveysel ben yarın olacağım sağlık ocağından arayıp bilgi verildi yarın gel diye aşı olacaksın bende niye yapılır diye merak etmiştim ☺️
AuraMomB Cuma günü ilk dozunu alıcam ikinci doz 28.haftada boğmacalı olacak🙂↔️ açıkçası korkuyorum en son 7yaşında olmuştum😂
hatice6152 AuraMomB merhaba ilk dozunuz normal ıkıncı doz bogmacalımı oldunuz benım doktorumda o sekılde onerdı bebegı daha ıyı korur dıye fakat saglık ocakları once bogmacalıyı yapıyor