eed21 Benim maalesef ki yaptığım en büyük hatadan bahsedeceğim, emzirme konusunda. doğumdan sonra çok sütüm vardı meme çok gergindi bebek tutamıyordu küçük doğmuştu sarılık olmasından çok korkuyodum ve saatlerce emmesi gerektiğini düşünüyordum halbuki ilk günlerde ağzına bir damla değmesi bile gayet yeterliymiş bilemedim. direkt sağdığım sütü biberonla verdim ve şırınga kaşık biberobn hepsini denedim ama sonra dedim ki memeden emsin de nasıl emerse emsin ve silikon ucu taktım, her emmede bulmak yıkamak takmak çok zordu,6 aylıkken silikon ucu bırkatırıcam dedim buırakırken tamamen emmeyi bıraktı meme reddi yaşadık neyse hepsini aşdık bi şekilde ama ben son çarede yapılacak şeyi ilk seferde yaptığım için bi tık pişmanım. birkaç gün sürekli emzirmeye odaklansaydım belki de bunların hiçbirini yaşamazdım