Elisa0110 aynen öyle tamamiyle kafanın boş olması gerekiyor, 1 yıl mücadele ettim tam 1 yılın sonunda ne zaman olursa artık deyip kafamdan sildim ve o ay hamile kaldım, şimdi de aynı şekil de olmayı düşünüyorum, tedavi görürsek daha çok psikoloji moral bozukluğu oluyor ve doğum kontrol hapları çok etkiliyor en güzeli sakin kafa da olup akışına bırakmak