gebelk Öncelikle kafayı yicem cümlesi bile ne kadar stres yaptığının göstergesi ve üzgünüm stres kesinlikle hormonlarını etkiliyor ve kasıyor. Ve sürekli takip yaparak şu gün regl bitti bugün yumurtlama başladı diye takvimden bakarak hesap yaptığın denediğin sürece maalesef tutmuyor . Bu yoldan geçmiş birisi olarak sana desteğim şu ki kendini serbest bırak takvime bakmayı bırak zaten regli bitince 4 5 gün sonra yumurtlaman başlıyor bunu biliyorsun akışına bırak dikkat etmen gerekenlere dikkat et (hemen ayağa kalkma , wc gitme , yat uzan bekle gerekirse ayakların havada asılı tut o anın tadını çıkar pozitif düşün . Bi kaç ay her an takvime bakıp hesap yapıp bugün deneyelim yarın boş sonra bidaha deneyelim diye takip etmekten ölmüştüm stresten olmadı ne zaman hesap yapmadım düşünmedim kendimi serbest bıraktım gebe kaldım.10+1 deyim .Lütfen kendin için bi adım at Allah yardımcın olur 🙏